Rehber :

Parola:

14.06.2010
Başbakan Erdoğan, 'Akyazı projesi iki yıl içerisinde bitecek'

Başbakan Erdoğan, "Akyazı projesi iki yıl içerisinde bitecek"

Başkan Gümrükçüoğlu, "Trabzon; Başbakanımızın destekleriyle dünya kenti oluyor"

AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan Toplu açılış ve TOKİ anahtar teslim töreni için Atatürk Alanı'nda düzenlenen törende Trabzonlulara seslendi. Trabzonluların büyük ilgi gösterdiği törene Spordan Sorumlu Devlet Bakanı Faruk Nafiz Özak, Bayındırlık ve İskan Bakanı Mustafa Demir, Trabzon Valisi Recep Kızılcık, Trabzon Belediye Başkanı Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, AK Parti Trabzon Milletvekili Cevdet Erdöl, Safiye Seymenoğlu, Kemalettin Göktaş, Mustafa Cumur ve bölge illerin diğer milletvekilleri de katıldı.

Törende konuşan Trabzon Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu Türkiye'nin kalkınmasında her zaman halkının yanında olan dünya lideri Sayın Başbakan Recep Tayyip Erdoğanı Trabzon'da görmekten dolayı büyük bir mutluluk duyduklarını belirterek, " Başbakanımızın büyük desteği ile Trabzon'daki günlük yaşam standardının yükseltmek için attığımız büyük adımlara ve hizmetlerin yapımına devam ediyoruz. Kentsel dönüşümlerle, Kanuni Bulvarıyla, Erdoğdu yolu ile Zağnos, Tabakhane ve Çömlekçi kentsel dönüşümleri ile ve Başbakanımızın her zaman takip ettiği Akyazı Projesiyle Trabzon bir dünya kenti ve marke kent olma yolunda çok önemli mesafe aldı. Ben tekrar ulusal ve uluslar arası düzeyde milletini ve ülkesini ve adaleti en güzel şekilde temsil eden başbakanınıza bu tarihi kente yaptığı katkılardan dolayı teşekkür ederek Trabzon halkının her zaman yanlarında olduğunu belirtmek istiyorum" diye konuştu.

Başbakan Erdoğan, "Akyazı Kompleksi iki yıl içerisinde bitecek"

Atatürk Aanında vatandaşlara seslenen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan iktidarları döneminde Trabzon'da önemli yatırımlar gerçekleştirdiklerini belirterek Trabzonlulara Akyazı müjdesini verdi. Erdoğan, "Son seçimde buraya geldiğimde dedim ki, Akyazı'da stadı yapalım bu stadı yaparken biz dedim bu stadı yapacak iş adamlarına çünkü değişik yerlerde bunu yaptık. Mevcut Avni Aker'i verelim başka yerlerden de bir şeyler verelim. Bekledik bekledik olmadı. Sonunda iş başa düştü. Şimdi Toplu Konut İdaresi olarak buna biz şuan başlıyoruz. Projeyi süratle bitiriyoruz. Denize dolgu yapıyoruz. 600 bin metrekare alan burada meydana getiriyoruz. 40 bin kişilik stad yapıyoruz. İl müdürlüğü hizmet binası, kamp eğitim merkezi 3 bin seyircili tenis kortları, çift futbol sahaları burada bulunacak. Trabzon böyle bir komplekse sahip oluyor." dedi.

Başbakan Erdoğan, TOKİ Başkanı Erdoğan Bayraktar'a bakarak, "Erdoğan Bey ne zaman bitiriyoruz. Hemşehrilerinize bizi mahcup etme" bizi deyip espri yaptı. Erdoğan Akyazı'yı iki yıl içinde bitireceklerini belirtirken, "Dozerlerin çalışmaya başlamasına az kaldı" ifadelerini kullandı.

7.5 yıldır hükümet olarak biz Trabzon'a hayal kırıklığı yaşatmadıklarını belirten Erdoğan, " Trabzon'a mahcup olmadık. Siz bize emanet yüklediniz, siz hayır dualarınızı bizden eksik etmediniz. Biz de o emanete sımsıkı sarıldık" diye konuştu.

Atatürk Alanında yapılan tören 33 toplu hizmet açılışı, TOKİ anahtar teslimi ve mikro kredi uygulamasına başlanması açılışı yapıldı.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan daha sonra Trabzon Belediyesi ziyaret etti. Trabzon Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu Trabzon'a yaptıkları hizmet ve katkılardan dolayı Başbakan Erdoğan'a plaket takdim etti.

Toplam Okunma Sayısı : 1674

GülNet İnternet Hizmetleri, GülKom Mühendislik Bilgisayar Ltd.Şti.
Gazipaşa Mah. Cudi Bey Mektep Sok.Mahmut Reis Apt. No:7 Kat:2 Daire:4 Trabzon / TÜRKİYE